Simay D.

10/10
·152 syf.··
2023 3. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2023 04:55
Öncelikle ilk çıktığı günden bugüne kadar bende merak uyandıran bir kitaptı fakat ancak alıp okuyabilme fırsatım oldu. Zaten kitap ile ilgili milyonlarca inceleme var ama söylemek istediğim birkaç cümlem var. En çok kimden, neyden ve hangi durumlardan nefret ediyorsak eninde sonunda ona bürünüyoruz maalesef. Bu kitap bunun çok büyük bir örneği. İnsanların yönetiminden sıkılan çiftlik hayvanları bir ayaklanma başlatıyor ve devamında kendi yönetimlerini kendileri ele alıyor. Yine de bir süre işleri güzel ilerletiyorlar ama bir noktadan sonra aslında en başından beri nefret ettikleri kişiliklere bürünmekten kaçamıyorlar. Ne yazık ki bu hangi canlı olursa olsun ona itaat edildiğini farkettikten sonra alt segmentte kalan varlığa üstünlük kurmadan alıkoyamıyorlar kendilerini. Çağımızında hastalığı diyebiliriz aynı zamanda. Okumaya geç kalınmış bir eser oldu benim için “Hayvan çiftliği”.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Simay D.

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.··
29 saatte okudu
·
2023 3. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
“Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.”
Kelimeler kifayetsiz… Başımız sağolsun 🇹🇷

Simay D.

, bir kitap okudu
10/10
·372 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Büşra Sanay
9.3/10 · 8bin okunma