Sawako yla bkm alışverişi yapmıştık bu gün alabildim sonundaa
Hain Kraliçe ciltli ve ben bu kutabi 147 LIRAYA ALDIM OHA(btw seri hakkinda fikriniz varmi ben tamamen kapagini begendigim için aldimdaa)
Sawakocumda kendine
Scarlet kendimkilerden daha heycanliyimm😝😝
Cash asiri tatli kovboy kurgusuymus gibi duruyoo okuyup bana anlaticakk🥰🥰
şunları aldiii
Heyyoo su aralar pek aktif degildim malum yazililar😭(sizin nasil geciyor bu arda umarim iyidirr)
Bkmden baya ucuza kitaplar aldim üç tanecikk ama baya iyi kitaplar oldugunu düşüyorumm
Korsan Kralın KızıZorundabırakılmış. in önerisiyle aldimm korsan kurgusu iyi gelecegini düşünüyorumm(VE ARKADASLAR BEN BU KITABI 42 LİRAYA ALDIM NASIL OLUYO BUUU)
SONUNDAA BENDE Vahşi ALDIM Marsli bitsin direkt basliyorum bunaa YEYYY ILK DEFA SCHWABB OKUYCAAAMMM🤓🤓( bu 184 liraydi)
Sahte Krallık Ekibi cok özlemiştimm hemen okumak istiyorm. Yazililar bitsin kimse beni tutamazz(bunuda 91 liraya aldim)
Almak istediğiniz kitaplar varsa bi ara Bkmye bakin derim marti yayinlarinda baya bi indirim var sanirmm
Tarih sınavından 85 ALDIM ARKADALAR BU TARIHTE BIR ILK oha asiri mutluyum(tarihi seviyorum ama hobi olarak) Hep 55-60 alıyordum suan cok iyi geldi buuu🤠🤠
Bide ben yazililar bitsin Kuruluş projesine bi daha gidicem çünkü Rockycimi cok özledim (Tabiki graceide ozledim)
🪨👎