yine ders aralarinda okuyabilmek icin kisa bi kitap goturuyorum yanimda cunku bunun disinda okumaya vaktim kalmicak gibi.. De Profundis basliyorum hadi bakalim
evet. simdi oncelikle bu okudugum kitaplarin hepsini subatin ilk 10-12 gununde okudugumu belirteyim sonra bi 2 hafta hicbir sey okumadim reading slumpsal bir seyler yasandi genelde dizi izledim sonra da okul basladi zaten ve simdiden cok yogun o yuzden bundan sonra kitap okurken biraz zor buluruz beni. yine de elimden geleni yapacagimdir
bu ay 9 kitap okumusum
1) Sihrin En Koyu Tonu 8/10
2) Atlas Altılısı 7/10
3) Atlas Paradoksu 5/10
4) Eğer Beni Görebilseydiniz 8/10
5) Soneler 10/10
6) Bay W.H.’nin Portresi 8/10
7) Babaya Mektup 7/10
8) Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor 5/10
9) Siddhartha 7/10
favorim tabii ki de soneler idi.
dizi olarak succession ve marvelin defenders ekibinin dizilerinden izledim bir de carnival row diye bir dizi izledim o da cok guzeldi
bi 20 tane de film izlemisimdir bu kadar yani gerisi calismakla gecti
mart tbr
biraz planladigim seylere gore ama kesin cok alakasiz seyler de okurum
Aristo ve Dante Dünyanın Sularına Dalıyor ve Addie Larue’nün Görünmez Hayatı su anda okudugum kitaplar bunlar bitecek. Eğer Kötü Olsaydık tekrar okumak istiyorum cookk bir de Yüzüklerin Efendisi - Yüzük Kardeşliği tekrar okuyorum bitiririm bir gun. Silmarillion duzenli okuyorum ama ayri bir defterde notlar tutarak okudugum icin cok uzun suruyor artik ne zaman biterse. De Profundis de araya sıkıstırırım diye dusunuyorum... su aralar
siddharta'nin buldugu huzuru bulmak icin boyle yasamak sart mi... ya da bu kadar yasli olmak... hicbir zaman bulamayiz gibi. ama cok guzel bir kitapti, insanin karakter cozumlemelerini cok seviyorum hermann hesse'in ya. hikayesi kulaga geldigi kadar kutsaldi da, kutsal kitap kategorisine alsak hepsinden cok daha basarili olur. budizm ilgimi cekti, dunyevi seyleri birakabilecek olsam -mumkun degil- denerdim, inanisi tanitmakta cok basarili olmus. ben de arada bu yasadigimiz hayatlardan cok igreniyorum ama tam olarak neyinden, o soru da cevabi da biraz karmasik. yine de budizmdeki kadar ileriye goturemem sadelesmeyi yani.
ama tum insanligin boyle bir tazelenmeye ihtiyaci oldugu dogrudur.
SiddharthaHermann Hesse · Can Yayınları · 202447bin okunma