''Üniversite hayatı istisnalar dışında bir defa yaşanan bir dönem olduğu için hayatımda ne denli derin izler ve güzel anılar bıraktığını çok sonraları anlayacaktım.''
“ …bana oranın neye benzediğini kısaca anlatırsın değil mi;hayatını,evini,geçtiğin yolları,pencereden görünen manzarayı,yediğin yemekleri,böylece ben de biraz seninle yaşamış gibi olurum.”