Umut Etiker

Umut Etiker
@umutetiker
Herkez gibi ben de çok enteresan biriyim, detaylara girmiyorum çünkü bu devlet sırrı,
" Cehennem yerinde hiç ateş yoktur, herkes ateşini burdan götürür..."
Umut Etiker
Burdan götürmeye gerek yok zaten burda yanıyoruz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Süt
Yağmurun içindeki her günkü dünya: " Hadi çabuk ol. Yeter artık. Gel buraya. Bizimle beraber olman lazım. Böyle biteviye sütçü dükkânında kalıp, yeniden doğmuş numarasıyla oturamazsın. Seni bekliyoruz. Alıp götüreceğiz. Her şey, bütün insanlar seni bekliyor. Onların arasında oynadığın oyunu bitirmeye mecbursun. Yeniden doğulmaz. Doğsan bile n'olacak? Seni iki senede, iki senede değil, iki günde aynı insan ederiz. Aynı kendini düşünen, aynı haris, aynı kıskanç, aynı kötü huylu, aynı sarhoş, aynı budala oluverirsin. Seni aynı hastalıkla yıkmak için elimizde her şey var. Hem canım sen nasıl bir dünya istiyorsun? Görülmemiş, işitilmemiş, tadılmamış, yazılmamış, yaşanmamış... Olur mu böyle şey? Hadi gel. Dön her günkü hayatına.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Umut Etiker
Okumak Lazım İyiymiş...

Hakan Kahraman

, bir kitap okudu
10/10
·520 syf.··
8 günde okudu
·
2017 2. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma
Umut Etiker
Lisedeyken okumuştum.. Gerçekten tam bir başuçu kitabı diyebilirim..