Ayak başparmağını kulağıma sokmak isteyen var, öbürleri de denemek istiyor. Karşı koyuşlarımı Leyla çocuk düşmanlığı olarak niteliyor. Niçin karşı koymayayım? Kulak bu, fosseptik çukuru değil ki; niçin içinin ayak başparmağı ile karıştırılmasından anlaşılmaz bir haz duysun?
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.