Nur

Nur
@werzenur
Keşke bir dize şiir okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. O zaman bu kadar kirletmezdiniz belki dünyayı...
@werzenur·
·
sabitlendi
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer. Ne olursa olsun.."
Sayfa 61
Edebiyat
Reklam
‘Ben büyüdüğümde bir palyaço olacağım sanırım. Bu dünyada insanlara gülmekten başka yapacak bir şey yok’
Sayfa 275
Hayat ve İnsan
‘Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima bir kadını gösterir’
Sayfa 7
Hayat ve İnsan
‘Bakma öyle..’ ‘Nasıl bakıyorum?’ ‘Seni canımın içine sokmak istememe neden olacak şekilde bakıyorsun’
Sayfa 568
İnsan
‘Gelmeyecek mi?’ ‘En azından şimdilik rüyalarında’
Sayfa 279
Psikoloji
Reklam