"Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felâket geçirenlerim var."
Bu güzel hayatın bir saatini bile sanki hiç yaşamadım. Ne bulmuştum bu hayatta? Hangi sesleri duymuştum? Hangi bilgileri öğrenmiştim? Hangi sananlardan lezzet almıştım? Hangi renkleri denemiştim? Ve yarın hangi fırsatları kaçıracağım? Hangi coşkular sönecek? Hangi tutkular dinecek? Hangi neşeler yok olacak? Butün bunları hatırladım.Geçmişin cazibesi, şimdinin büyüsü ve geleceğin arzuları arasında sayısız ve sınırsız başka şeyler döndü aklımda.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efsanelerden kovulduk
kan ve demir kelimeleri söyleyince
elbiseler içindeyiz, şehrin içinde
önümüz iliklenmiş, ayakkabılarımız bağlı
kimsenin uykusunun fesleğen koktuğu yok
altıkırkbeşte vapur ve sancı geç saatlerde
eski savaşçılar vesair geçmiyor bulutlardan
çiçek alıp eve götürüyoruz
bunun bir delilik olduğunu bile bile
en ıssız duyguların ucunda karakollar
asmaların altı tuzak ve tuzak caddelerde
külçeler yüklüyüz, çıkmak istiyoruz yokuşu
gözler kısılıp bakılıyor bize.