Kısacık ama koskoca bir başyapıt. Bu yıkılış yok oluş çırpınış küçücük şeylerle yeniden umut ediş ateşe dokunmak gibi ancak boyle yakıcı sahici anlatılabilirdi.
Ahmet Ümit'in okuduğum ikinci kitabıydı. İkisinde de aynı şeyi hissettim. Okurken ne kadar basit bir anlatım hissi verdiyse sonu o denli şaşırtıcıydı takdire şayandı.
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201324,1bin okunma