"Mirina ser dilê te."
Sevdiğinin yüreğinde ölme arzusu.
Yüzüme bir kaç damla düşünce bir an donup kaldım ve Korhan fısıldadı.
"Bi me giriyan."
Ağladık.
"Bi me giriyan, Kewe."
Ağladık, Keklik.
Ağlıyordum, o da ağlıyordu.
"Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen da hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil. Sadece bir yalnızlık ihtiyacı."