kewe

kewe
@yynrssrll
çölde çiçek
"Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen da hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil. Sadece bir yalnızlık ihtiyacı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Stefan Zweig
"Nedenini bilmiyorum ama artık hissizleştim. Boğucu yalnızlık duygusundan kimse beni çekip çıkarmıyor."
Edebiyat
Jean-Paul Sartre
"Senin gibi değilim ben. Bir başkasının benimle aynı şeyleri düşündüğünü görmek hoşuma gitmez."
Edebiyat
Günebakan, Binnur Nigiz
"Mirina ser dilê te." Sevdiğinin yüreğinde ölme arzusu. Yüzüme bir kaç damla düşünce bir an donup kaldım ve Korhan fısıldadı. "Bi me giriyan." Ağladık. "Bi me giriyan, Kewe." Ağladık, Keklik. Ağlıyordum, o da ağlıyordu.