Eda

Eda

, bir kitap okudu
10/10
·368 syf.·
8 günde okudu
·
2018 34. kitabı
Andy Weir
7.7/10 · 2.688 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dokunsalar dağılırdı iyi pişmiş kurabiyeler gibi kalbimiz”
Müthiş bir can sıkıntısına ve melankoliye düşmemek için ne kadar gayret gösterdiğimi görmüyor musun?
İnsan sevdiği birinin öldüğünü onu toprağa koyunca değil,sofradan bi tabak eksilince ve kapının önünde bir çift ayakkabıyı eksik görünce anlıyor
Herkes geçer diyor, geçer mi Olric? Herkes ne bilir acımı, herkes ne bilsin acımızı! Yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan, nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım. Ki nefessizlikten değil nefesten boğulmaktır marifetimiz Olric.