"Yunus!" dedi, parmağını kalbimin üzerinde gezdirerek, burası " Burası kalbimin en değerli yeridir. Burada siyah bir nokta vardır. Canın canı, sevenin cananı buradadır. O nokta, yoğun bir damla kandan ibarettir. Adına 'süveyda' yahut 'sevda' derler. Siyaha çalan rengi yüzündendir bu isim. Çünkü sevda, kara talih içinde, o kara kan damlasında büyür. Bütün tecelli denizleri, bütün aşk fırtınaları, işte o bir damla kanda dalgalanıp çırpınır. Aşırı sevgi bu damlayı tahrip edip dağıtırsa, parçaları bütün vücuda dağılır. Aşk işte bu dağılımın adıdır ve o dağılırsa aşık artık ne yaptığını bilmez olur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Müşterisi ile kurduğu bağın yalnızca o güne ait bir şey olduğunu kabullenmek... Birkaç kez , sırf bunu kabullenememek yüzünden, müşterilerine tam olarak veda edememiştir. Ve bir süre sonra , ikinci kez gelenler olmuştur. Alış verişin başarısızlığından değil, satıcının veda sahnesindeki becerisizliğinden kaynaklanmıştı bu. Büyük bir ihtimalle, ayrılırken müşterilerine, onlarla tekrar görüşmek istediği mesajını veriyordu. Her ne kadar bu şekilde anlaşılacak bir söz söylememeye dikkat ediyorduysa da belli ki gözlerinin diline hüküm geçiremiyordu. 'Gözlerin efendisi, yüreğinin sesiydi.'' Satıcı yüreğe soruyor neden gözleri konuşturup gideni geri getiriyorsun? Yüreğın satıcıya cevabı ise çok etkileyici :"Beni de aklını dinlediğin kadar sık dinleseydin, o zaman sesimi duyurmak için farklı bil kullanmak zorunda kalmazdım." olmuştu.