Bu aralar gelgitlerdeyim… 7 yıllık bir arkadaşlığım üzerinde düşünüyorum… eskisi gibi değiliz sanki, bi yandan 1 yıldır çabaladığı sınavı var ve halen hazırlanıyor, eğer böyle bi şeyi ortaya getirirsem arkadaşlığın bitme ihtimalini ya da ara verme ihtimalini, onu çok etkileyeceğini de biliyorum, bu kötülüğü de yapmak istemiyorum falan filan…
-bazen nereye ait olduğumu hissedemiyorum