bir şeyi istemiyorum yalnız: Benden kaçmanı.
dinlemek istiyorum seni, sadece yakınsan bile
sağır da olsan çünkü, söylediklerin gerekirdi bana
ve dilsiz olsan gördüklerin.
ve kör bile olsaydın, yine de görmek isterdim seni
bekçim gibi yanım sıra gelirdin:
yarısına bile gelmedik daha upuzun yolun
nasıl bir karanlık içindeyiz hâlâ düşün!
Sayfa 42 - kırmızı yayınları