zeynep

zeynep
@52Zeynep52
bir varmış bir yokmuş
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Sayfa 86
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
Sayfa 425
Edebiyat
En büyük devrim her şeye rağmen yaşamaktı. Gülmek ise her karanlığa şafaktı!
Hayatı sadece televizyondan, gazetelerden ya da okuduklarından takip edersen, durumun o kadar da kötü olmadığını ya da sadece küçük şeylerin yanlış olduğunu düşünmeye başlayabilirdi insan ama biraz medyadan uzaklaştığında , doğaya döndüğünde ve sonra geri dönüp insanlığa tekrar baktığında işte ancak o zaman uygulanan sistemli kötülüğü fark edebilirdin, eğer kalbin varsa.
Sayfa 229·Kitabı okudu