alışılageldik kıyamet senaryolarına yeni bir bakış açısı kazandıran yeni bir hikaye. siz azınlıkta kalsanız nasıl davranırdınız ? kahramanların yaptıkları hataları yapıp aynı yoldan yürümeyi göze alabilecekseniz, geri durmayın sayfalar sizi bekliyor..
uzun soluklu ve bir çok şeyin feda edildiği, bazı şeylerin birden fazla kez, sadece tek ve somut bir amaca hizmet etmek için çekilen onca dert, harcanan çok fazla iyi yaşamlar harcanması gereken bir çok kötü yaşam, ve sonu olmayan bir hikayenin başlangıcına hoşgeldiniz. hadi durmayın kapıyı aralayın...
sapkınlık derecesine varan hayranlığın sonuçlarını, tek nefes almışcasına okuyor insan. ünlü olmanın ve göz önünde olmanın bu dereceye varan hasarlara sebep olabileceğini kim tahmin edebilir ki ?
bir anda bilmediğin olaylar karşısında kalakalmak nasıl bir his olurdu, neler yapardınız bulunduğunu yere göre, yada neler yapmak zorunda kalırdınız ?. Stephen king çok iyi işlemiş bunu dizi olabilecek potansiyele sahip kısa öyküler.
gregor samsa sabah uyandığında tamamıyla başka bir şeye dönüşmüştü, o kadar farklılaşmıştı yabancılaşmıştı ki hiç kimse kendisini tanıyamıyor o olduğuna inanmak istemiyordu. gregor kendisine dahi yabancı bu beden de ne yapabilirdi ki sessizce bekleyip kabul etmekten başka...