Dünyada iki insan ırkı olduğu sonucuna varabiliriz.
Sadece iki: Düzgün insanların oluşturduğu "irk" ve ahlaksızların "ırkı." İkisi de her yerdeydi, toplumdaki tüm gruplara sızmış haldelerdi. Hiçbir grup tamamen düzgün ya da tamamen ahlaksız insanlardan oluşmuyordu.
Fark ettiniz mi bilmiyorum ama insan layık olmadığı şeyi üzerinde taşıyamıyor, bilgi fazla gelirse kibirleniyor, haksız yere zenginleşirse görgüsüzleşiyor, samimiyetsiz ilişkide gösterişçi oluyor. Neyin fakiriyse onun zenginiymiş gibi davranıyor, yani özne ile edim arasında bozulan orantıyı saklayamıyor mutlaka dışarı sızdırıyor.
Merhaba herkese🌹🌙 bir kitap, bir defter ve süslü bir çanta hediye etmek istiyorum.
Çekilişe katılmak için gönderiyi yeniden paylaşmanız(RT) yeterli olacaktır.
Kargo ödemesi bana aittir.
Çekiliş sonucunu bayramdan sonraki günlerde açıklayacağım.