Vakit ayırıp okuyan,yorum ve eleştirileriyle bu süreçte bana yol gösteren tüm okuyucularıma teşekkür ediyorum.Yeni bölüm için uygun zamanı bekliyorum ve şu an Akdeniz’den Adriyatik denizine doğru güzel bir seferin içerisindeyim Allah izin verirse Hırvatistan’a vardığımızda yeni bölümden bir kısım yayınlamayı düşünüyorum :)