Kanımca bir insanın en büyük eseri hayatıdır.Sanatçı için uğraşı alanı,müzik,dans,resim,edebiyat…her ne ise,bu eserin fonksiyonlarından sadece biridir.Günler,geceler boyu daha gönül okşayıcı bir melodi, daha vurucu bir dize ,daha derin bir cümle peşinde koşarken, ruhumuzun milim milim yontulmasından kaynaklanan bir azap yaşarsınız.O esnada yarattığınızı zannettiğiniz şey aslında sizi yaratmaktadır.Ne yazık ki peşinden koştuğunuz şeyi nihayet bulduğunuzda bu gerçeği unutuverirsiniz.Sanatçı tabiatı gereği atak ,küstah ve kibirlidir; işte bu yüzden çoğunun işindeki ustalığı ile ruhunun tekamülü aynı hizada ilerlemez.