Oysa tüccarlar ve simsarlar en iyi durumda ancak korkak egemenler olabilir onlar bütün gün domuzlar gibi homurdanarak para yalağında eşinip durdukları için ben de tabiri caizse Aristokrasiye çark ettim.
Yaratılıştan gelen kendi ruhunu hoşnut etmek düşüncesi ile esir alınmışız, tıpkı tüm diğer eylemlerimiz gibi, tıpkı herkesin her eylemi gibi… Buradaki özü görebiliyor musun? Bir insan kendi onayı olmadan rahata eremez, kendi rahatını güvenceye almak içinse her türlü bedeli öder ve her şeyi gözden çıkarabilir.