Elif D.

Elif D.
@Elf___
bir gün bir şey istersin ertesi gün tutkuyla ölesiye ona bağlanırsın daha ertesi gün onu istediğinden utanırsın arzun yerine geldiği için hayata lanet edersin işte insan hayatta kendi isteğinin peşinden serbestçe giderse böyle olur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Canınız cehenneme ! Sizin haklı olmanız bana bir şey kazandırmıyor. Köşemde kıvrılıp ölüyorum işte .”
Edebiyat
"Ama insan kendisi için doğru yolu arıyorsa denemedik bir şey bırakmamalı."
Sayfa 59 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
İnsan, bu dünyaya ağlayarak gelir, yeterince ağladıktan sonra da ölüp gider. William Shakespeare
Edebiyat
Benim, kıyısında saygıyla beklediğim olanak, başkalarının çiğneyip attığı bir sıradanlıktı