Ezgi

9/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2022 16. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2022 00:31
Kitabı almaya karar verdiğimde konusu beni çok heyecanlandırdı. Ancak yazarın daha önce kitaplarını okumadığım için yorumlara istinaden üslup ve dili açısından biraz önyargılıydım. Ama kitabı okuduktan sonra önyargılarım tamamen kırıldı. Kitap, birbirlerini tanımayan 5 kişinin (Kumru, Eren, Nisan, Uraz, Bulut) Enkaz Altındakiler adındaki yarışma programına katılmasıyla başlıyor aslında. Ancak yarışmanın ortasında yapımcının yapmış olduğu bir uyarıyla kendilerini adeta bir cehennemin ortasında buluyorlar. Bu sefer olay yarışma olmaktan çıkıyor, gerçekten hayatta kalma mücadelesi vererek yer altındaki bu platformdan çıkmaya çalışıyorlar. Derken olaylar gelişiyor… Kitapta beni en çok etkileyen Kumru ve Urazın hayat hikayeleri oldu. Kitap her ne kadar gerilim türünde de olsa içerisinde içimizi ısıtan aşk hikayesi ve bizi hüzne boğan hayat hikayelerine de şahitlik ediyoruz. Yazarın yaşatmak istediği bu duygular, romana bence çok güzel işlenmiş. Severek okudum, keyifli okumalar sizlere de…
Enkaz AltındakilerBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20227,5bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2023 00:00
Yazarla bu kitabıyla tanıştım. Özellikle Polisiye ve gerilim türü sevmeme rağmen nasıl geç kalmışım kendime kızıyorum. Açıkçası Kitabın konusu hakkında bilgi vermeyi çok istemiyorum büyüsü bozulmasın. :) Kitabın başlarında ve ortalarında olaylar geliştikçe tam taşlar yerine oturuyor dediğimiz anda yazar, şaşırtıcı ve heyecanlandıran bir manevrayla dümeni başka yerlere çeviriyor ve “bum” sonu gerçekten hiç tahmin ettiğim gibi bitmedi. Bu tür kitaplarda merak isteğimi kamçılayan en önemli şeylerden biri bu sanırım. Oldukça akıcı ve sürükleyici; özellikle polisiye seviyorsanız siz de okumalısınız..
Polisiye / Gerilim
Kara BuzMichael Connelly · Nemesis Kitap · 2021189 okunma
Belki başka bir hayatta, belki de bu hayatta
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2022 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2022 20:09
Tünelden Önceki Beyaz Ev serisinin son kitabı Çatı Katı nı an itibariyle bitirmiş olmanın vermiş olduğu bir mutlulukla beraber içten içe kitabın içinde yaşadığımız gerilim dolu maceranın sona ermesinden dolayı da üzüldüm. İlk iki kitapta gelişen olaylar (…) birbirleriyle bağlantılı olarak son kitapta çözüme kavuşuyor. Komiser Emris ve ekibi, diğer yandan Atlas, Demir ve Ala üçlüsü bu kitapta mimar kızımız Ardeni aramak için yola koyulur. İstanbulda Beyaz Evde başlayan macera Fransa, İsviçre, Prag derken en sonunda yine Beyaz Evde Çatı katında son buluyor.. Kitap içerik ve dil olarak oldukça akıcı.Sayfaların arasında akarken zamanın nasıl geçtiğini gerçekten anlayamıyoruz. Genel olarak kitabı beğendim. Sadece bazı noktaları biraz abartılı buldum. Komiser Emris ve ekibinin böylesine büyük, karmaşık ve birbiriyle bağlantılı uluslararası bir olayı çözerken ; özellikle de bazı can alıcı ve gerilimin yüksek olduğu anlarda yaptıkları hamleleri biraz basit buldum açıkçası. Kurgulanmış Türk dizisi tadında ( sahneleri) vardı biraz daha profesyonelce resmedilebilirdi diye düşünüyorum : — spoiler— - komiser Emrisin Demir ile birlikte bilişim firmasındaki verileri elde ettikleri bölüm -albay Vasilkonun gemisine binişleri - Kudretin Beyaz Evdeki sırları birkaç gün içerisinde hemen çözebilmesi…vs. Kitabın yarım kalan gerçek bir aşk hikayesiyle tamamlanması, okuru duygusal olarak etkileyen bi son oldu ve eminimki hepimizi birazcık üzdü. Erenin yıllar sonra çocuklarıyla Beyaz Eve dönmesi ve çatı Katına çıkarak o zamanları tekrar hatırlaması hepimizi adeta onunla birlikte yıllar öncesine götürmüş gibi oldu. Etkileyiciydi.. Genel olarak bu üçlemeyi sevdim ve okurken keyif aldım. Okumak isteyenlere tavsiye ederim. Keyifli okumalar :)
Çatı KatıIşıl Işık · Yediveren · 01,146 okunma
8/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
·
35 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2022 23:27
Anne, üniversiteye başlıyor. Sosyal çevresi arkadaşlık ilişkileri, hayata ve aşka bakış açısı değişirken macerasına yeni katılanlar ve hayatından çıkanlarla yoluna devam etse de, o küçük adada büyüyen, odasının penceresinden bakıp hayaller kuran, çiçeklerle konuşan hayalperest Anneden uzaklaşıyoruz artık.. Belki ona, hayata onun gözlerinden bakmaya onunla birlikte hayaller kurmaya çocuksu tavırlarına alıştığım için de olabilir tabiki ancak Serinin ilk 2 kitabını okuduktan sonra bu kitabı da aynı heves ve iştahla okumak için elime aldım, bitirdim fakat aynı heyecanı bu kitabında pek fazla hissedemedim. Tabiki Anne ve Gilbert ın ilişkisini, neler yaşayacaklarını merak ettiğim için 4. kitapla devam edeceğim. Keyifli okumalar herkese..
Yeşilin Kızı Anne 3 - Adanın KızıL. M. Montgomery · Ren Kitap · 20205,5bin okunma
Puan vermedi·400 syf.··
2021 47. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Aralık 2021 22:42
Ne zamandır okumak istediğim ve merak ettiğim bu serinin ilk kitabını az önce bitirdim. Dizisini de daha öncesinde duymuş olmama rağmen bu tarz kitaplardan yayınlanan dizi - filmlerin sonrasında, orijinal eserlerin biraz daha sönük ve beklentinin altında kaldığını düşünüyorum. Ön yargı oluşturmaması için seri bitene kadar diziyi izlemeyi düşünmüyorum. :) Her neyse kitaba gelecek olursak, öncelikle kronolojik olay akışı okuyucu hiç sıkmadan ve gayet anlaşılır bir biçimde hatta ana başlıklar halinde bölümlere ayrılarak anlatılmış ve bu da romanı okurken hikayeden kopmamanızı sağlayan en temel unsurlardandı bence. İlk başlarda yetimhaneden evlat edinilen Anne Shirley’in aileye nasıl dahil olduğu ve kahramanların hangi duygular içerisinde bulunduğu çok güzel bir şekilde ifade edilmiş. Ancak Anne’nin çocukluk döneminden ve yetimhanedeki hayatından biraz daha bahsedilmesini beklerdim o kısmı biraz yüzeysel buldum. Anne çok hayalperest, çok konuşkan (birazcık geveze) benliğinde saf ve temiz duygular bulunduran bir karakter. Arkadaşlarıyla kurmuş olduğu o sıcak ve safiyane bağ, idealleri ve hedefleri, başarma hırsı, bunu yanında fedakarlığı ve dürüstlüğü, Okuyucuyu pozitif yönde etkileyen noktalar. Fakat kitapta anlatımları ve konuşmaları yer yer çok uzatılmış geldiği için bazı yerlerde sıkıldım açıkçası bazı diyalogları okurken kitaptan ister istemez uzaklaştım. Onun dışında genel hatlarıyla baktığımda başarılı ve eğlenceli bir roman. Keyifli okumalar:) Yeşilin Kızı Anne 1
Edebiyat
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 017,9bin okunma