Birçok kitabı okudum ama içimde tuhaf bir boşluk kaldı. Çoğunu okuduğum için kendime önerim de bulunmuyor artık.
Yeni bir sayfa arıyorum; kalbime dokunacak, beni susturup düşündürecek bir kitap…
Ne önerirsiniz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hangi kitabı okuyorsunuz, arkadaşlar? Yoruma yazalım .. ✍️
İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir. 📖 🕊️
#Descartes