Çünkü onun içinde bu kavramlar olmasaydı bu kavramlara işaret edebilecek bir kapasiteyle teşekkül etmiş insan beyni bu kavramlardan bahsedemeyecekti. Bu kavramlar da bu sistemin içinde içkin olarak var olduğu için insan bunlardan bahsedebilmiştir. Tekrar edelim; varlığı olmayan hiçbir şeyin imkânı olmadığı için mümkün hale gelmiş olan her şeyin ta en başta potansiyel olarak bir varlığı vardı diyoruz. Şu hâlde Adalet gibi bir kavram, insan onu ürettiği için var olmuş değildir -çünkü insan sistemin içinde olmayan hiçbir şeyi üretemez- var olduğu için insan onu deneyimleyebilmiş ve fark etmiştir.