Kerim Görkem Gökkaya

Ah olacağı buydu oldu, Duygularla o kadar uğraştım ki Artık aramızda ne bir sır Ne güven, ne inan, ne uyum... Sonunda tükettim ruhumu: Sevinirken sevincimi seyrediyorum Korkumla korkmuyorum şimdi. Madem bir kapı aralıktır, Sen sonuna kadar aç onu. Artık bendeki insandan kurtuldum Sevgisiz yaşayacağım sevgiyi.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam
Ey bilinç! Sevgim de, hüznüm de Eski bir zamandan gelmedir Şimdi saltanatımda yapayalnızım.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Ne güzel yangındı o yangın Herkes yeniden yaşadı ve unuttu Yaktığımız mutluluğu unutma
Sayfa 13·Kitabı okudu
Tanrım, dünyada ne güzel görevler, ne güzel memuriyetler var! İnsanın ruhunu nasıl da yüceltir, hazlara boğar bu güzel görevler!
Sayfa 4·Kitabı okudu
Reklam