"Deli olduğunun farkında mı? Bunu bilebilir misiniz?"
"Evet farkında."
"Deliliğinden kurtulmaya çalışmamış mı hiç... İyileşmeye?"
"Hayır. O çok sevmiş deliliğini."
"Nereden anladınız bunu?"
"Bir zamanlar yatağının durduğu yerin tavanına takılı kancalardan... Kendini öldürme fikrini bu kadar çok seven biri kendini de çok seviyor demektir... Kendini ve deliliğini."
Küsecek kadar sevmeli insan birini
O gelince küsmeli: Nerdeydin bunca zaman
Niye sevmedin beni, küsecek kimsem yoktu
Demeli, o varken de kimseye küsmemeli