üni

üni
@Mustesrik
"tarihin kesin yasalarından biri de şudur. lüksler zamanla ihtiyaç haline gelir ve yeni zorunluluklar ortaya çıkarır. insanlar belli bir lükse alıştıklarında bir süre sonra onu kanıksarlar. onu yaşamlarında hep bulundururlar ve bir süre sonra onsuz yaşayamaz hale gelirler."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? başlayıp da bitiremediği. çünkü kimsenin dinlemediği. içine atmak diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?"
yaşama sebebi dediğimiz şeyler genellikle çok güzel bir ölüm sebebidir de.
"beklemeyi bilen için her şey vaktinde gelir."
"ölümden kaçmak için aldığımız her nefes,bizi bir nefes daha ölüme yaklaştırmıyor mu?"