Mustafa

Mustafa
@Mustii0
İşte bunu yapmamalı. İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli
Hayat
Reklam
Başarmak, insanı daha büyük başarılar için kamçılayan en büyük eylemdir!
Hayat
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar Şu aranıp duran korkak ellerimi tut Bu evleri atla bu evleri de bunları da Göğe bakalım
Şiir
"Yalnızlığına iyi bak, sahip çık. Kaç kişinin emeği var onda kim bilir…"
Hayat
Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felâketin içinde kaybetmenin mânâsı yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
Hayat