Daha güzel bir manzaram olsun isterdim ama malesef bizim tikkanın manzarası böyle 😂
Bu benim bugün bitirmeyi planladığım kitap 🙂
(henüz 10 sayfa okumuş olmam dışında sorun yok 😂)
Olsun önemli olan istemek.
Herkese keyifli okumalar dilerim 🥰
Ocak okumalarımı tamamladım.
Ufaktan Şubat 'a giriş yapayım 🙂
Ellen Marie Wiseman en sevdiğim yazarlardan bu kitabının da şahane olduğuna eminim 🙂
Kapak fotoğrafına aşık oldum 😍
O zaman bana iyi okumalar 🥰
Ellen Marie Wiseman