Nur türkeri

Nur türkeri
@Nurturkeri_
"Uçurumlar var diyorum. İnsanla insan arasında, kendiyle kendi arasında..."
İstiyorum ki, ortaklıktan kaybolayım. Kimsenin beni tanımadığı yerlere gideyim, denize ayaklarımı sokayım, eteklerimi rüzgar okşasın... Yapamıyorum, içim daralmaktan yoruldu.
Kitap Alıntısı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun."
Edebiyat
"Memento quia pulvis es, et in pulverem reverteris." "Toz olduğunu ve yine toz olacağını hatırla."
Kitap Alıntısı
Boş yere canı yanmaz insanın.Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen.
Edebiyat
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?
Alıntı