Menekşe, aslında önceleri normal bir telefondu. Ta ki annem, adını ‘Menekşe' koyana kadar. Sonra demiş kendi kendine, adımın hakkını vermeliyim. Yani bence öyle...
Peki, sence Menekşe'nin sadece adı mı tu-haf? Elbette öyle değil. Ondan ilk
bahsettiğimde söylemiştim; Menekşe'yle birini aramaktansa oturduğun yerden bağırarak konuşmak daha mantıklıdır. Çünkü sanki biri sırrını söylemiş de ardından, "Sakın kimseye söyleme!" demiş gibi Menekşe, söylenen şeyleri başkasına taşımaz. Öyle iyi huylu, temiz ahlaklı ve güvenilirdir Menekşe.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı çalan kişi ölsün, bir tavada kızartılsın hastalık ve yüksek ateş hiç yakasını bırakmasın. İşkence çarkına sokulsun asılsın amin.
12. YY ait bir incil kapağından