Ayşegül Hanım

Ayşegül Hanım
@Pattisss
“En iyisi yürüyerek gidilir yaşamaya”
Öğretmen
Lisans
Konya
33 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Nasıl da almış aklımı, Sürmüş, filiz vermiş içimde sevdan
Sayfa 32·Kitabı okudu
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne kadar çok kadın, kadınların kendi gücünden korkuyor.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Kadın
Açıkça söylemek gerekirse, aptalca bir yaşam sürüyoruz.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Edebiyat
Etrafımda yaşayıp da beni tanımayan insanlara faydalı olmak ve mutluluk vermek istiyorum.Öldükten sonra da yaşamaya devam etmek istiyorum.Bana kendimi geliştirmek ve içimdekileri yazarak ifade etmek imkânı bağışladığı için Tanrı’ya şükrediyorum.
Edebiyat
Artık beni düşünmeyen kimseye hiçbir şey borçlu değilim.
Sayfa 192 - Yapı Kredi Yayınları 29. Baskı Çevirmen: Rasih Güran·Kitabı okudu
Ses ve Öfke