İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor. Geriye kalanı ise özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor kilondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı.
"Evet nerede kalmıştım? Hayatın işkence olmadığı bir durum düşünemediğim, hepimizin acı çekmek için yaratıldığımız ve bunu hepimizin bildiği , hepimizin kendimizi aldatacak çareler uydurduğu konusunda kalmıştım. Peki gerçeği gördüğünde ne yapmak gerekiyor?"