Kerem PEKSOY

Kerem PEKSOY
@PsoyKe
Birkaç cümle ile kendini anlatamayacak biri..
Kayseri
5 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tanrım, artık bir ateist olduğum için beni bağışla, ama Nietzsche'yi okudun mu? Ne kitap!
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.
Edebiyat
Sonunda artık yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!
Edebiyat
İnsan ne de olsa daima biraz kabahatlidir.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
Felsefe
Bir dal kırılmış ne çıkar, yeter ki çınarın gövdesi sağlam kalsın.