...Doğru.Şu başlayan günde, ne evde , ne evin dışında sevecek başka birşeyimiz yok;bununla birlikte ölmek istemiyoruz ve nefret ederek yaşayamayız.Dolasıyla, bir şeyi sevmek zorundayız; bu isterse bir yıldız olsun!Çünkü neyin sevildiği önemli değil, önemli olan sevgidir.İşte bunun verimliliğine bir kanıt:Peşimizi bırakmayan sefaletten hiç korkmadan taraçadan ayrıldık; fakirlere 'Neden siz de zengin değilsiniz?' diye sormayan gökyüzünün altında, aç da olsak,kir pas içinde de olsak yaşama arzusuyla dopdolu olarak yola çıktık.
"Kayıp gözün yeri boş kalır"
"Ne?"
"Taziyeye gelenlere böyle demişti Zehra." Abed sigarayı söndürdü."Gözünü kaybettin mi yerini boş tutman gerekir,dedi.Boşluğa kil doldurmaya kalkarsan sadece çukur şeklinde bir kil topağı geçer eline.Oğlum Amerika'ya gidecek çünkü bir oğlun varlığı babasının yerini yokluğunun yerini dolduramaz.Kayıp gözün yeri boş kalır.Çukur çukur kalmalıdır."