Serpil Özkök

Serpil Özkök
@STrawbeRRy
... Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana. ~Ataol BEHRAMOĞLU ~
Antalya
İstanbul
4 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap