“Hayat beni sıkıyor...” dedi. “Her şey beni sıkıyor. Mektep, profesörler, dersler,arkadaşlar... Hele kızlar... Hepsi beni sıkıyor... Hem de kusturacak kadar...”
"Ben hasta bir adamım- yok, bedenim değil. Ruhum, beynim hasta. Tüm değerlerimi yitirdim. Hiçbir şey umurumda değil. Eğer bunları birkaç ay önce gelip söyleseydin farklı olurdu. Artık çok geç."