Rojgül

Rojgül
@Say_rim123
Dur bi' düşünelim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçmişte hayatını, kendini iyice boşa harcamışsın. Telef etmişsin ilkgençliğini.
Rojgül
" Bir insanın kendisine yaptığı kötülüğü bir köy toplansa ona yapamaz"
Edebiyat tarihinin en iyi giriş cümlesi nedir sizce? Bana göre, Anna Karenina: "Bütün mutlu aileler birbirine benzer, her mutsuz ailenin mutsuzluğu kendine göredir."
Edebiyat
Rojgül
Kesinlikle "Iki Şehrin Hikayesi" Bizim masallarımızdaki "Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde... " girişe benziyor. 😂
Gösterdiği çabaya rağmen ana-babasının onayını kazanamayan ve onların istediği kusursuzluk düzeyine ulaşamayan çocuk giderek kendi gözünde de değersizleşir.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Rojgül
Kendi gözünde var olmak çok büyük bir nimet.