Edebiyat tarihinin en iyi giriş cümlesi nedir sizce? Bana göre, Anna Karenina:
"Bütün mutlu aileler birbirine benzer, her mutsuz ailenin mutsuzluğu kendine göredir."
Gösterdiği çabaya rağmen ana-babasının onayını kazanamayan ve onların
istediği kusursuzluk düzeyine ulaşamayan çocuk giderek kendi gözünde de değersizleşir.