"Birçok insan çok geç ölürken, bazıları çok erken ölür. Bir söz vardı:" Zamanında öl." diye. Bu daha yabancı geliyor herkese.
Zerdüşt:"Zamanında öl." der ve bunu önerir. Hiçbir zaman, zamanında yaşayamayan zamanında nasıl ölsün? Keşke hiç doğmasaydı gereksiz kişiler. "