Seyma

“Nasıl istersen. Sen tüm bunların, bu savaşın, bu dünyanın öte yanını arıyorsun. Bense öte yan olup olmadığından emin değilim. Eğer dünya şu anda böyleyse o zaman içinde biraz votka ve şarkı olmasını istiyorum ve tabi biraz da eğlence”
Sayfa 131·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şükür
"Mutsuz hissettiğiniz zamanlarda, sahip olduklarınızı düşünüp şükredin"
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı
Kendimi düşünmek zorundayım. Çünkü başka kimse düşünmez, kimse düşünmedi.
Düşünce
Yalnız olmak
Prensip olarak, yalnız olmak ve rahatsız edilmemek istiyorum..
Alıntı