Kalbimde maziden bugün izler var
Her siyah saatim bu izle erir
Ruhumu geçmişin hicranı sarar
Doğanlar ölür ölen dirilir
Anladım hayatmış mazinin adı
Yıllara karışan her şey ses verir
Hasretle doludur geçmişin yadı
Mazinin elemi bile tatlıdır.
Mutluluktan neredeyse kahkaha atacaktı. Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez; ikinci kez duyduğu mutluluk da ilkine oranla pek cansızdı. Üçüncü kez duyacağı mutluluk biraz daha zayıflayacaktı, en sonunda da yok olup gidecekti. O da eski ruh haline dönecekti, tıpkı taşların suda sektirilmesiyle oluşan halkaların bir süre sonra kaybolması gibi...
"...daha yazacak birçok şeyler aklıma geliyor...Ne faydası var?..Oturup saatlerce konuşsak gene bitecek gibi değil...Halbuki biz beraber yaşamaya başladıktan sonra ne kadar az konuştuk...Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu? Neden?.. Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu..."
Arkadaşlar kitabım çıktı ; ilk uzun soluklu kitabım ve üstüne koyarak ilerleyeceğimden emin olabilirsiniz
, düzeltmelerde ve imlada editörümün hatası varsa affola , editörlük bağlamında ilk işiydi , kıt kanaat imkanlarla yazdım ve çok uğraştım anlatımı mı ve her şeyi diğer eserlerde daha da düzelteceğimden emin olabilirsiniz , bu eserle ve bundan sonra ki tüm eserlerle siz gerçek edebiyatın saraylardan acıdan yoksun sahte ihtişamdan ve paranın esiri sponsorlardan değil de sokaklardan acıdan ve insana kırgınlık verebilecek her şeyden çıktığını göreceksiniz .
tanıtım falan olmayacak , kimseye mesaj da atılmayacak
‘ Sanat paradan çok daha pahallıdır”
sadece fikrine önem verdiğim çok az sayıda kişiye bilgi verdim ,
ana amacım nilgünümün hiçbir şekilde unutturmamak ve gün gelince onunla birlikte times’a kapak olmayı başarabilmektir , dünyanın en tepesindeki sanat dağına yaşarken çıkamayacağımı biliyorum , arınınca sahte bedenin zorunlu bağlarından bu gerçekleşecektir
ondan sonra ki amacım ise insanlığa katkı ve mutlak uyanışı sağlamaktır ,
yasak aşkın ihanetin umutsuzluğun , karamsarlığın tüm gerçekliğinde gezmek isteyenler için uygundur , toz pembe insanlar sahte mutluluk tozlarını çeksinler , sanatımız gerçektir sahte değildir, onlara hitap etmiyoruz
şimdiden keyifli okumalar diliyorum
herkese de teşekkürlerimi sunuyorum