İnsan hep bir gün çok mutlu olacağına inanır. Şimdi değildir , henüz değildir ama bir gün muhakkak, hak edilen o mutluluk gelip kendisini bulacaktır. Gelecekte muğlak bir takvim yaprağına mühürlenmiş o günü, ufak tefek engellerin ayak altından çekileceği münasip bir zamana erteler durur insan. Okulu bitirince, işe girince, evlenince, çocuklar büyü-yünce... Sonra genellikle o gün gelemeden de ölür.
Hesabı yanlış yaptığını ölmeden kısa zaman önce anlar
aslında. Omrünün, adına yaşlılık denen o buruk zamanında.
Hem bekleyerek geçen yıllarına hem de artık gelemeyecek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aşk bazen insanı iyileştirir, bazen yaralar ama asla yüzeyde kalmaz. Sevgi, kişinin kendi yaralarını başkasında iyileştirmeye çalışmasıyla başlar. İnsan ne kadar çok severse, o kadar çok incinme ihtimali taşır. Fakat acıya rağmen yeniden sevmek cesaret ister. Ask, insanın kendinden bir parça verdigi tek gerçek alışveriştir."