Evet ben aşığım hem adamakıllı aşk muhakkak ki bir hastalık aşık olduğumuz ilk zamanlarda kendimizden bile saklamak istememiz zaten bunun bir hastalık olduğunu gösteriyor.
Kara gözlerine daldım. Onun karanlığında sönük kalıyordu, dünya. Karanlığı, ışık saçıyordu hayatıma. Sadece dışında değil, içindeydi onun güzelliği, iyiliği... Saf tutkusu, derin sevgisi...
Bulutlarn üzerinde yürüyorum sanki.
Ayaklarımın altndaki sert zemin yumuşamış, pamuk kivamina gelmiş gibi. Beni havalandiracak bir rüzgår esiyormuş da uçuyormuşum gibi.
Aşk