Zahide

Zahide
@ZAHIDE08
Reklam
"ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım..."
Karmakarışık duygular içindeyim.
Sayfa 70 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Şiir
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla... Stefan Zweig
1000k