Sıdal

Sıdal
@___sidal
“Çok fazla şeyim var, ama Onsuz hiçbir şeyim yokmuş gibi..”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor.
İntihar mektubundan...
Sahneden çekilirken yaşamıma karışmış herkesi selamlıyorum.
Sayfa 533
Bir ışık arıyorum, bir umut arıyorum uzun zamandır. Aradıkça batıyorum karanlık kuyulara.. Kimse duymuyor çığlıklarımı..
Psikoloji
Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek. Bak, bunu yapabiliriz ve ancak bu takdirde irademizi tam bir şey yapmakta kullanmış oluruz.
Sayfa 7·Kitabı okudu
1000Kitap