ada

ada
@ada06
Teomana bayiliyorum Teoman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.
Edebiyat
Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım ? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum.
Gürbüz gürbüz manken kızlar yerine yüzünde bir defosu olan kadınları beğenirim ben. O yüzden benim İstanbulum da böyle, rimeli akmış ve biraz kilo almış.
Teoman
İnsanların arasında da yalnızdır insan.
1000Kitap