İyi akşamlar arkadaşlar. Kitap okumayı seviyorum, okunacak kitaplar iştahımı kabartıyor ancak istediğim kadar çok kitap okuyamıyorum. Çünkü çok yavaş okuyorum. Bu konuda tavsiyeleri olan var mıdır?
Babanın yanında içki sigara içmemek, yayılarak oturup bacak bacak üstüne atmamak gibi geleneksel aile kurallarına uyma endişesiyle yapılan bütün bu "saygı" hareketleri, yıllar içinde yavaş yavaş kayboldular. Tarık Bey elbette kızının sigara içtiğini görüyordu, ama geleneksel bir baba olarak, göstermesi gereken tepkiyi göstermiyor, Füsun'un saygı jestleriyle tatmin oluyordu.