“Birisi sizin için gerçekten çok değerli ise, bunu ondan sanki bir suçmuş gibi gizleyin.
Bu hoş bir şey değildir ama doğrudur. Çünkü bırakın insanları köpekler bile büyük dostluklara katlanamazlar.”
Arthur Schopenhauer
youtu.be/Sa8cc_gPSP4
Ne acaib bir zemandır hiç yaranım kalmadı
Yariğarım çıktı ağyar hiç gümanım kalmadı
Gül gibi güldükçe güller açılırdı bir zeman
Ağlamadan ğayri şimdi hiç emanım kalmadı
Bir onulmaz derde düştüm asla yoktur çaresi
Akl-ü fikrim bitti gitti hiç izanım kalmadı
Bir acaip rüzigar esti bahar-i ömründe
Erdi hizan gönlüme hiç hoş zemanım kalmadı
Etmedin bahtım bana yar ey felek nettim sana
Tayyar böyle zulm olur mu hanümanım kalmadı
🌹🥀 Tayyar Şaşmaz