Aptallık ediyorum bazen,
Senin için üşüyorum ve yanıyorum.
"Gerçek değil, bu kadar büyük değil" diyorum kendime;
Söylemiş, yapmış olamazsın.
Üstüne basamazsın kırıkların bu kadar;
Tuz serpip limon sıkamazsın.
Dileklerimin hepsini yalanlara ithafen söylüyorum;
Kâbusların gerçekliğine,
Rüyaların yalanlığına...
Bekliyorum, "sondu" diyorum.
Sonra sonsuzlaşıyor sözcükler;
Durgunlaşıyor ve asla yerini bulamıyor.
Kırıklar alıyor yerini;
Beklentiler, suçluluklar...
Kırıklar kalıyor geriye.